Το Γενικό Λύκειο Παραλίας δίνει έμφαση στην ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και δραστηριοποίηση των μαθητών σε θέματα που έχουν σχέση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, την Αγωγή Υγείας και τον Πολιτισμό. Για το λόγο αυτό στο σχολείο μας υλοποιούνται σχεδόν κάθε χρόνο προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Ακολουθεί λίστα με τα Προγράμματα που υλοποιούνται ή έχουν υλοποιηθεί ανά σχολικό έτος:
2023-2024
- «Εθελοντισμός: στάση ζωής» (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20344/06-12-2023 απόφαση και εντάχθηκε στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Αγωγής Υγείας «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ και πολιτισμικές αναγνώσεις στη MAGNA GRAECIA». Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Βανταράκη Χρυσάνθη, ΠΕ06 και συμμετείχε η εκπαιδευτικός Καρκούλια Νικολίτσα, ΠΕ01 και ο Δημακόπουλος Γεώργιος, ΠΕ02, Δ/ντης του ΓΕΛ Παραλίας. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος 9 μαθητές και μαθήτριες της Β και Γ τάξης.
- «Εθελοντισμός στην πράξη» (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20302/06-12-2023 απόφαση και εντάχθηκε στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Αγωγής Υγείας «ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ και πολιτισμικές αναγνώσεις στη MAGNA GRAECIA». Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Καρκούλια Νικολίτσα, ΠΕ01 και συμμετείχε η εκπαιδευτικός Βανταράκη Χρυσάνθη, ΠΕ06 και εκπαιδευτικός Σταυρίδης Βασίλειος, ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος 20 μαθητές και μαθήτριες της Α και Β τάξης.
- «Σκεπτόμενοι Βιοεξερευνητές» (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 19971/06-12-2023 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος 13 μαθητές και μαθήτριες από την Α και Β τάξη, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό του wwf Ελλάς με θέμα “Μαθητές σε δράση για το κλίμα”.
- «Βιοσχεδιαστές» (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20090/06-12-2023 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 13 μαθητές/τριες από την Α και Β τάξη, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό του wwf Ελλάς με θέμα “Μαθητές σε δράση για το κλίμα”.
2022-2023
- «Μάθημα Αειφορίας – Προσωπικές επιλογές και στάσεις ζωής» (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 17790/14-11-2022 απόφαση και εντάχθηκε στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Αγωγής Υγείας «ΑΣΦΑΛΩΣ ΖΩ με ποιότητα ζωής». Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Βανταράκη Χρυσάνθη, ΠΕ06 και συμμετείχε η εκπαιδευτικός Καρκούλια Νικολίτσα, ΠΕ01. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος 15 μαθητές και μαθήτριες της Α τάξης, οι οποίοι έφτιαξαν ένα μαθητικό blog με τίτλο “bio-travelers” και σκοπό να προωθήσουν την ιδέα της βιωσιμότητας μεταξύ των συμμαθητών τους. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- «Αειφόρο Σχολείο – Υιοθέτηση τεχνικών και μεθόδων» (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 18867/14-11-2022 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος 14 μαθητές και μαθήτριες από τη Β και Γ τάξη, οι οποίοι συμμετείχαν σε δράσεις ευαισθητοποίησης και προώθησης της αειφορίας. Περισσότερα εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- «Η βιωσιμότητα στη σχολική τάξη» (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 18868/14-11-2022 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 18 μαθητές/τριες από το τμήμα Β2, οι οποίοι συμμετείχαν σε δράσεις ευαισθητοποίησης και προώθησης της αειφορίας. Περισσότερα εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
2021-2022
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Ενημερώνομαι, θέτω στόχους, αναλαμβάνω δράση για την υγεία μου και για το μέλλον του πλανήτη” (Αγωγής Υγείας) το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Ε. Αχαΐας. Το πρόγραμμα υλοποιεί η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06 και Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 10 μαθητές/τριες από το τμήμα Β2. Περισσότερα εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- “Ομάδα ενδυνάμωσης μαθητών: Επικοινωνώ και συνεργάζομαι” (Αγωγής Υγείας) το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Ε. Αχαΐας. Το πρόγραμμα υλοποιεί η εκπαιδευτικός Μαρία Καρτεζίνη, κλάδου ΠΕ04.02 και συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης 10 μαθητές από το τμήμα Α2.
- “Ο έφηβος εαυτός μου, αυτός ο άγνωστος” (Αγωγής Υγείας) το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Ε. Αχαΐας. Το πρόγραμμα υλοποιεί η εκπαιδευτικός Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06 και συμμετέχει η εκπαιδευτικός Μαρία Καρτεζίνη, κλάδου ΠΕ04.02, Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης 10 μαθητές από το τμήμα Α3.
- “Πρασινίζοντας το σχολικό μου περιβάλλον” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20022/22-12-2021 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποιεί ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 10 μαθητές από το τμήμα Α1, οι οποίοι συμμετείχαν σε δράσεις με θέμα την ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών. Περισσότερα εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- “Ζω αειφορικά, ανιχνεύω το οικολογικό μου αποτύπωμα” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20030/22-12-2021 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποιεί η εκπαιδευτικός Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03 και συμμετέχει ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 19 μαθητές/τριες από το τμήμα Β3, οι οποίοι συμμετείχαν σε δράσεις με θέμα την ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών. Περισσότερα εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- “Πεζοπορώ – Παρατηρώ” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20026/22-12-2021 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίεί ο εκπαιδευτικός Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02 και συμμετέχει ο εκπαιδευτικός Γκουντάνης Δημήτριος, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν μαθητές από το τμήμα Β3, με στόχο την επανασύνδεση με το φυσικό περιβάλλον. Περισσότερα εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
- “Πεζοπορικές διαδρομές” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20035/22-12-2021 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποιεί ο εκπαιδευτικός Γκουντάνης Δημήτριος, κλάδου ΠΕ02 και συμμετέχει ο εκπαιδευτικός Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν μαθητές από το τμήμα Β1, με στόχο την επανασύνδεση με το φυσικό περιβάλλον. Περισσότερα εδώ κι εδώ. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
2020-2021
- “Σχολική Διαμεσολάβηση – Πρόληψη συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον” (Αγωγής Υγείας) το οποίο εγκρίθηκε από τη Δνση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20774/16-11-2020 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06 και Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 14 μαθητές/τριες από το τμήμα Β3.
- “Το σώμα μου διδάσκει βιωσιμότητα” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20556/16-11-2020 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 7 μαθήτριες από το τμήμα Α1, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“. Περισσότερα για τις δράσεις του προγράμματος εδώ κι εδώ.
- “Οικολογικό Αποτύπωμα” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 20552/16-11-2020 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 11 μαθητές/τριες από το τμήμα Α2. Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην ευρύτερη υλοποίηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule“.
2019-2020
«Εγώ κι εσύ μαζί – διαμορφώνουμε το σχολείο που θέλουμε» (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 19641/13-01-2020 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Μαρία Καρτεζίνη, κλάδου ΠΕ04.02 και ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 21 μαθητές από την Α’ τάξη.
- “Φροντίζω την αλυσίδα της ζωής” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 19669/13-01-2020 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Σταυρίδης, κλάδου ΠΕ04.04 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και Χριστίνα Σπανού, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετέχουν 20 μαθητές από την Β τάξη.
2017-2018
- “Κορίτσι – Αγόρι στο μονοπάτι της ζωής” (Αγωγής Υγείας),το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 17104/08-12-2017 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Μαρία Καρτεζίνη, κλάδου ΠΕ04.02 και Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 20 μαθητές από την Β τάξη.
- “Επιλέγω – Συνεργάζομαι – Αντιστέκομαι” (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 17106/08-12-2017 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Χρυσάνθη Βανταράκη, κλάδου ΠΕ06 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Μαρία Καρτεζίνη, κλάδου ΠΕ04.02 και Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 20 μαθητές από την Α τάξη.
2016 – 2017
- “Μύθοι και αλήθειες για τα δύο φύλλα” (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 15699/21-11-2016 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Γεώργιος Καρατζάς, κλάδου ΠΕ04.01. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 18 μαθητές από την Β τάξη.
- “Ζωγραφίζοντας” (Πολιτιστικό πρόγραμμα), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 15710/22-11-2016 απόφαση . Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Κουμούσης Βασίλειος, κλάδου ΠΕ20 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Γιαννόπουλος, κλάδου ΠΕ10. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 20 μαθητές από την Β τάξη.
2015 – 2016
- «Χτίζοντας Υγιείς Σχέσεις στο χώρο του Σχολείου» (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 15901/01-12-2015 απόφαση . Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Γεώργιος Καρατζάς, κλάδου ΠΕ04.01. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 24 μαθητές από την Β τάξη.
- “Ζωγραφίκή Τέχνη και Τεχνική” (Πολιτιστικό πρόγραμμα), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 15902/14-12-2015 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Κουμούσης Βασίλειος, κλάδου ΠΕ20 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Βασίλειος Γιαννόπουλος, κλάδου ΠΕ10. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 12 μαθητές από την Β τάξη.
2014 – 2015
- “Διαπροσωπικές – Διαφυλικές σχέσεις” (Αγωγής Υγείας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 14800/03-11-2014 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Νικολίτσα Καρκούλια, κλάδου ΠΕ01 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Γεώργιος Καρατζάς, κλάδου ΠΕ04.01, Βασίλειος Γιαννόπουλος, κλάδου ΠΕ78 και Θεοφάνης Φωτιάδης, κλάδου ΠΕ86. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 33 μαθητές από την Β τάξη.
- Θέατρο και Λογοτεχνία: Θεατρική διασκευή του λογοτεχνικού έργου του Θεοτόκη “Η τιμή και το χρήμα” (Πολιτιστικών θεμάτων), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 14790/11-11-2014 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Αντωνακοπούλου Αθανασία, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Γεώργιος Καρατζάς, κλάδου ΠΕ04.01, Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02 και Χατζηκυριάκου Μήδεια, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 23 μαθητές από την Α’ τάξη.
2013 – 2014
- “Αγαπώ τον τόπο μου” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 16498/23-12-2013 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Γκουντάνης Δημήτριος, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 19 μαθητές από την Α’ τάξη.
- “Τοπική Ιστορία μέσα από τις αφηγήσεις των κατοίκων” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 16499/23-12-2013 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Γκουντάνης Δημήτριος, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχε ο εκπαιδευτικός Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 16 μαθητές από την Α’ τάξη.
- “Έκδοση Ηλεκτρονικού Περιοδικού με τίτλο: Παίδες εν τάξει” (Πολιτιστικών Θεμάτων), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 2058/63/13-02-2014 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε η εκπαιδευτικός Μανέντη Μαρία, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 21 μαθητές από την Β’ τάξη.
- “Αναπτύσσω τον εαυτό μου μέσα από την κολύμβηση και το πόλο” (Αγωγής Σταδιοδρομίας), το οποίο εγκρίθηκε από τη Δ/νση Δ.Δ.Ε. Αχαΐας με την υπ’ αριθ. 16497/20-12-2013 απόφαση. Το πρόγραμμα υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Μπαρτζελάς Μιχαήλ, κλάδου ΠΕ11. Στο πρόγραμμα επίσης συμμετείχαν 26 μαθητές από την Β’ τάξη.
2009-2010
“Αγαπώ, Φροντίζω, Προσέχω τον εαυτό μου” (Αγωγής Υγείας), το οποίο υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί Σολωμού Διαμαντία, κλάδου ΠΕ03 και Βανταράκη Χρυσάνθη, κλάδου ΠΕ06. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 42 μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης.
2007-2008
- “Φυσικό περιβάλλον και σχολείο” (περιβαλλοντικής εκπαίδευσης), το οποίο υλοποίησε ο εκπαιδευτικός Πανούσος Βασίλειος, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Γκουντάνης Δημήτριος, κλάδου ΠΕ02, Αναγνώστου Λαμπρινή, κλάδου ΠΕ02 και και Κούβελας Θεόδωρος, κλάδου ΠΕ19. Στο πλαίσιο του προγράμματος υλοποιήθηκε Πρόγραμμα ανοικτών Περιβαλλοντικών δράσεων “Καλλιστώ”. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 40 μαθητές από την Α’ τάξη.
- “Πρόληψη ατυχημάτων στο χώρο του σχολείου – Κυκλοφοριακή αγωγή” (Αγωγής Υγείας), το οποίο υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί Σολωμού Διαμαντία, κλάδου ΠΕ03 και Μπαρτζελάς Μιχαήλ, κλάδου ΠΕ11. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 21 μαθητές της Β’ τάξης.
2006-2007
“Εκδοση μαθητικού περιοδικού” (περιβαλλοντικής εκπαίδευσης), το οποίο υλοποίησε η εκπαιδευτικός Μανέντη Μαρία, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 19 μαθητές/τριες από την Β’ τάξη.
2005-2006
- “Πανελλήνιοι Ρητορικοί Αγώνες” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα), που υλοποίησε η εκπαιδευτικός Κοπανά Αλεξάνδρα, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχε η Αναγνώστου Λαμπρινή, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές και από τις τρείς τάξεις του Λυκείου.
- “Δημιουργία Θεατρικής ομάδας – Θεατρική παράσταση με συμμετοχή σε καλλιτεχνικούς αγώνες” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα), με συντονιστή το δ/ντή του σχολείου Βογιατζή Ν., εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ02 και συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς τους: Πανούσο Βασίλειο, κλάδου ΠΕ02 και Σολωμού Διαμαντία, κλάδου ΠΕ03. Στη θεατρική ομάδα συμμετείχαν 25 μαθητές από όλες τις τάξεις του Λυκείου και ανέβασαν το έργο του Δ. Ψαθά “Εταιρεία Θαυμάτων”.
- “Σεργιάνι στο χθες, το σήμερα και το αύριο της Παραλίας” (Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης), με συντονίστρια τη Δημακοπούλου Γεωργία, κλάδου ΠΕ03 και συμμετέχοντα εκπαιδευτικό τον Βλαχοκυριάκο Αθανάσιο, κλάδου ΠΕ03. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 35 μαθητές και μαθήτριες της Α τάξης.
2004-2005
“Πανελλήνιοι Ρητορικοί Αγώνες” (Πολιτιστικό Πρόγραμμα), που υλοποίησε η εκπαιδευτικός Κοπανά Αλεξάνδρα, κλάδου ΠΕ02 και συμμετείχε η Αναγνώστου Λαμπρινή, κλάδου ΠΕ02. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 22 μαθητές του Λυκείου (και από τις τρείς τάξεις).
2003-2004
“Η Παραλία του Δήμου Παραλίας” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), που υλοποίησαν οι εκπαιδευτικοί: Κοπανά Αλεξάνδρα, κλάδου ΠΕ02 και Λάζαρη Μαρία, κλάδου ΠΕ04,01. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 35 μαθητές του Λυκείου (20 μαθητές από την Α τάξη και 15 μαθητές από τη Β τάξη).
1997 – 1998
- “Η επιρροή του τουρισμού στο περιβάλλον” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), που υλοποίησε η εκπαιδευτικός Βαμβακά Κυριακή, κλάδου ΠΕ06 και συμμετείχε η εκπαιδευτικός Νικολοπούλου Αικατερίνη, κλάδου ΠΕ02. Το πρόγραμμα ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού κοινοτικού προγράμματος Σωκράτης – Comenius και υλοποιείτο 2 ώρες την εβδομάδα.
- ” Θαλάσσιοι δρόμοι επικοινωνίας – το λιμάνι της Πάτρας: η πύλη προς τη Δύση” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), που υλοποίησε η εκπαιδευτικός Βαμβακά Κυριακή, κλάδου ΠΕ06 και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Νικολοπούλου Αικατερίνη, κλάδου ΠΕ02 και Κανελλοπούλου Μαρία, κλάδου ΠΕ06. Το πρόγραμμα ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού κοινοτικού προγράμματος Σωκράτης – Comenius και υλοποιείτο 4 ώρες την εβδομάδα.
- “Αναβάθμιση και προστασία του παράκτιου περιβάλλοντος” με υπεύθυνη την Βαμβακά Κυριακή και συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς την Κανελλοπούλου Μαρία, κλάδου ΠΕ06 και τον Αλεξανδρόπουλο Παναγιώτη, κλάδου ΠΕ02. Το πρόγραμμα υλοποιείτο 4 ώρες την εβδομάδα.
1996 – 1997
- “Η επιρροή του τουρισμού στο περιβάλλον” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Βαμβακά Κυριακή, κλάδου ΠΕ06. Το πρόγραμμα ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού κοινοτικού προγράμματος Σωκράτης – Comenius και υλοποιείτο 2 ώρες την εβδομάδα.
- ” Θαλάσσιοι δρόμοι επικοινωνίας – το λιμάνι της Πάτρας: η πύλη προς τη Δύση” (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ. Βαμβακά Κυριακή, κλάδου ΠΕ06. και Αποστολόπουλο Απόστολο, κλάδου ΠΕ11. Το πρόγραμμα ήταν ενταγμένο στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού κοινοτικού προγράμματος Σωκράτης – Comenius και υλοποιείτο 4 ώρες την εβδομάδα.
- “Πολιτιστικό Πρόγραμμα” με στόχο την προετοιμασία θεατρικής παράστασης, το οποίο υλοποιείτο 3 ώρες την εβδομάδα, με υπεύθυνους καθηγητές τους Ρήγα Διονυσία και Πανούσο Βασίλειο, κλάδου ΠΕ02, στο οποίο συμμετείχε κι η εκπαιδευτικός Δόριζα Πολύμνια, κλάδου ΠΕ10.