Στο πλαίσιο της δράσης Εθελοντισμός – Πράξη αγάπης – Πορεία στο μέλλον, έγινε εθελοντική αιμοδοσία με συμμετοχή μαθητών της Γ΄ Λυκείου του σχολείου μας, μαθητών του ΕΠΑΛ Παραλίας καθώς και καθηγητών.

You may also like