Μετά την ολοκλήρωση των θεωρητικών μαθημάτων του προγράμματος “Δράσεις Ενεργού Πολίτη” με θέμα “ΚΑΡΔΙΟΠΝΕΥΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΩΝΗΣΗ- ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ – ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ” πραγματοποιήθηκε και επίδειξη ΚΑΡΠΑ στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου από μέλος του Περιφερειακού Τμήματος Πατρών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Οι φωτογραφίες είναι από την παραπάνω εκδήλωση.

You may also like